شرکت بزرگ و تثبیت شده فویریخ دست نگه نداشته و اختراعاتی را برای بهبود عملکرد پیانو ها داشته است که در این مطلب سه نمونه از نوآوری های پیانو فویریخ را می خوانید:
نوازندگان پیانو دیگر می توانند در هر ساعت از شبانه روز تمرین کنند بدون اینکه نیاز باشد نگران سر و صدای پیانو باشند و از طریق هدفون گوش کنند
حالت سکوت را می توان در هر یک از پیانوهای ایستاده فویریخ ما و همچنین مدلهایی که توسط دیگر سازندگان پیانو ساخته شده است ، ساخت. با این وجود ، در مواردی که فضای کافی برای نصب یک دستگاه سکوت وجود ندارد ،مثلا پیانوهای بسیار کوچک ممکن است راه حل متفاوتی لازم باشد.
با سیستم در حالت سکوت پیانو فویریخ ، پیانیست ها می توانند به راحتی در طول شب نیز تمرین کنند. این ابزار را می توان به راحتی در “حالت سکوت” تبدیل کرد و صدا را از طریق هدفون شنید.
ما دو سیستم Silencer مختلف برای پیانوهای بزرگ داریم:
برای FEURICH 123 – وین ، ما یک نوآوری کاملاً جدید برای عمل پیانو فویریخ به صورت ایستاده تهیه کرده ایم. که یک اختراع جدید است ، این عمل پیانو تکرار بسیار سریع را امکان پذیر می کند که معمولاً فقط در بهترین پیانو های بزرگ مشاهده می شود. برای داشتن احساس کاملاً یکنواخت و متعادل بین کلیدهای سیاه و سفید ، حتی تفاوت در طراحی wippens وجود دارد که طول متفاوت و در نتیجه اهرم کلیدهای سفید و سیاه را جبران می کند.
با به کاربردن تکنولوژی اکشن پر سرعت Kamm ، FEURICH 123 واضح تر و دقیق تر از هر پیانوی ایستاده دیگر در بازار صدا را پخش می کند. این ثبت اختراع جدید حتی در پیانویی که توسط مارک های دیگر ساخته شده است قابل نصب است.
سیستم
Pédale Harmonique سه کارکرد مختلف را در یک پدال-پایدار ، رزونانس سمپاتیک ، و sostenuto ترکیب می کند. استفاده از پدال بسیار ساده است و به همان اندازه پیانیست های حرفه ای مبتدیان نیز لذت می برند.
وقتی پدال کاملاً فشرده می شود ، دمپرهای پیانو بلند می شوند و نت ها به صدا در می آیند – درست مثل پدال پایدار معمول در سمت راست پیانو بزرگ. وقتی پدال از حالت نیمه فشار می یابد ، همه دامپرها دوباره بلند می شوند. با این حال ، اکنون دامپرهای هر کلیدی که پخش و منتشر شده باشد ، برای لمس رشته باز می گردند. دامپرها برای همه نتهای پخش نشده باقی مانده و باعث ایجاد ضربهای سنگین و طنین زیبا بین رشته ها می شوند.
FEURICH با همکاری Stephen Paulello و Denis de La Rochefordière با نوآوری کاملاً زمینی و بی نظیری در دنیای ساخت پیانو روبرو شده است. پدال چهارم امکان دسترسی به دنیای جدید صدا برای پیانوهای بزرگ آکوستیک را فراهم می کند. استفاده از پدال ساده و بسیار شهودی است.
توسعه
در سال 1985 ، دنیس دو لا روفوردیفر پایه و اساس این ایده را برای ایجاد این دنیای صوتی جدید برای پیانوهای صاف و بزرگ – ایده برای پدال چهارم به وجود آورد. پس از ساخت نمونه های اولیه متفاوت ، پیانویست مشهور فرانسوی Georges Pludermacher یک Pédale Harmonique را روی یک Grand Steinway نصب کرد و تصمیم گرفت چندین سی دی موسیقی را با آن ضبط کند ، از جمله آثاری از شوبرت و بتهوون.
در سال 2006 ، ما یک نمونه اولیه از Pédale Harmonique را روی پیانوی بزرگ FEURICH نصب کردیم و آن را در نمایشگاه موسیقی فرانکفورت و همچنین در کنگره Europiano به نمایش گذاشتیم. مطبوعات تجارت با ابراز هیجان بسیار نسبت به معرفی این نوآوری جدید واکنش نشان دادند. تیم ما با کمک سازنده محترم پیانو ، استفان پائوللو و کلر پیچت ، خستگی ناپذیر کار کرد تا این ایده را تا زمان آماده شدن برای تولید توسعه دهد. در سال 2011 ، سرانجام نسخه تولید سریال Pédale Harmonique ثبت اختراع شد.